Приблизно о 12:45 01.03.2017 року відбулося задимлення машинного відділенні на т/х «IRON DESTINY», прапор Ліберія,  ІМО № 8202018, ДВТ 97514 мт, довжина судна –256,99 м, ширина – 42 м, під час навантаження судна на причалі №18, спрацювала пожежна сигналізація в машинному відділенні (далі МВ) і було виявлено задимлення в МВ. Імовірне джерело диму перебувало в токарній майстерні МВ. Була оголошена загально суднова тривога і зроблено оголошення по гучномовному зв’язку про орієнтовне місце пожежі. Був запущений аварійний пожежний насос, відключена вентиляція і система кондиціонування МВ і житлової надбудови. Виключено електроживлення судна. Екіпаж судна почав збиратися в місці збору відповідно до розкладу по тривогам. Всіх відвідувачів судна супроводили на берег в безпечне місце. Екіпаж почав герметизацію надбудови і МВ.

Про можливості пожежі в машинному відділенні були проінформовані вантажний термінал, ТОВ «АТИС», судновласник і  портовий нагляд. Пожежні рукави були підготовлені до використання. Адміністрація судна запросила допомогу у пожежних відділень компанії ТОВ «ТІС» і ДП «МТП « Южний» по боротьбі з пожежею. Аварійна партія т/х  «IRON DESTINY»  зайшла в машинне відділення через аварійний вихід в кормовій частині судна і виявила наявність щільного диму в МВ, видимістю менше 1 метра. Джерелом диму було тління внутрішньої обшивки токарної майстерні МВ. Всі спроби загасити джерело тління за допомогою вуглекислотних вогнегасників не дало необхідного ефекту. Капітан судна прийняв рішення застосувати систему об’ємного пожежогасіння СО2. Аварійна партія перевірила МВ на наявність людей у приміщеннях – людей не виявлено. Екіпаж і відвідувачі були перевірені і перелічені ще раз.

О 13:14 01.03.2017 р. була запущена система об’ємного пожежогасіння СО2. Екіпаж постійно контролював зовнішній контур навколо зони ураження на наявність нагріву і здійснював їх охолодження за допомогою поливання з пожежних шлангів.

О 14:00 01.03.2017 р. аварійна партія берегової пожежної служби ДП «МТП «Южний» прибула до борту судна т/х  «IRON DESTINY».

З 14:15 до 14:37  01.03.2017 р. екіпаж судна і береговий загін по боротьбі з пожежею почали інспекцію зони ураження в МВ. Інспекція МВ довела те, що система об’ємного пожежогасіння СО2 загасила джерело задимлення в МВ. Для охолодження місця тління обшивки в токарній майстерні були використані ОП-50, ОУ-9.

Екіпаж т/х «IRON DESTINY» після задимлення машинного відділення  діяв згідно розкладу пожежної тривоги, застосовували всі засоби для евакуації команди і відвідувачів, герметизації і запобігання виникнення пожежі в машинному відділенні судна.

Пожежний загін ДП «МТП «Южний» прибули своєчасно, та виконав обстеження місця задимлення машинного відділення  у токарній майстерні без відкритого вогню .

Джерелом задимлення в машинному відділенні було тління обшивки в приміщенні токарної майстерні, площею близько 5 кв. метрів. Тління обшивки було викликано замиканням електрокабеля, що проходить через токарську майстерню. У результаті задимлення машинного відділення судно значних пошкоджень не отримало, втрати морехідності судна не було. Забруднення навколишнього середовища  не має. Загиблих і травмованих не має. Комісія призначена Розпорядженням капітана порту від 01 березня 2017р. № 09  провела в період з 01 березня по 10 березня 2017 року розслідування задимлення машинного відділення що сталася із судном  т/х «IRON DESTINY» № 18 під час навантаження судна на причалі №18. Згідно Кодексу по розслідуванню морських аварій і інцидентів (п.4.4 Резолюції ІМО А.849(20) і ПРАМП-2006 наказ МТУ № 516 (п.2.1.3) АМП класифікується як  інцидент.