Інформаційний тренінг для працівників Адміністрації порту Південний з вимог міжнародних стандартів системи управління якістю серії ISO 9001:2015 відбувся сьогодні, 11 березня.

Учасники тренінгу розглянули актуальні питання щодо цієї теми, на конкретних прикладах обговорювали практичну реализацію основних положень та сучасних вимог та принципів системи менеджменту якості.

«Рівень підготовки до введення системи менеджменту якості у значній мірі впливає на ефективність діяльності підприємства. Ми вважеємо, що цей сегмент інформації надзвичайно важливий для кожного працівника як складової єдиного организму», — зазначила інженер з якості Адміністрації порту Південний Екатерина Коваленко.

Подібні семінари по всім напрямкам проходять відповідно до затвердженого плану-графіку для працівників Адміністрації порту Південний раз на тиждень.

📌 ІSО 9001:2015 — це остання версія міжнародного стандарту системи менеджменту, який є оціночним критерієм управління робочими процесами, націленого на підвищення якості продукції та послуг. Стандарт ISO 9001 використовується для проведення аудиту СУЯ та процедури добровільної сертифікації на підприємстві.