Сьогодні, 24 серпня, для подальшого виконання днопоглиблювальних робіт в акваторію порту «Южний» прибули другий і третій земкаравани флоту компанії China Harbour Engineering Сompany Ltd. (CHEC).

Це вся техніка, зафіксована в договорі й необхідна для реалізації проекту «Реконструкція водних підходів, маневрових зон та операційних акваторій із урахуванням перспективного вантажообігу морського порту «Южний» (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс)».

«Наразі констатуємо 100%-кову «озброєність» технічними засобами для виконання днопоглиблювальних робіт за одним із контрактів, укладеним з CHEC, – зазначив Максим Широков, начальник адміністрації порту «Южний». – Ми і наші підрядники працюємо чітко за графіком, виконуючи усі зобов’язання, з повною відповідністю умовам угоди. Таким чином, з кожним днем робимо порт ще потужнішим, ще більш розвиненим і конкурентним, ще цікавішим для нових інвестиційних проектів».

Флот прибув на борту судна ZHEN HUA 29, довжина якого складає 245,35 м, а ширина – 42,00 м. О 8:00 годині друга і третя групи днопоглиблювального флоту встали на зовнішньому рейді, і в даний момент йде підготовка суден до спуску на воду.

Друга партія днопоглиблювального флоту CHEC складається з грейферного земснаряду JIN HANG JUN 407 з ємністю грейфера 25 куб м і самохідних шаланд JIN HANG BO 48, JIN HANG BO 49, JIN HANG BO 51 з ємністю трюмів 1000 куб м.

Третя партія днопоглиблювального флоту — це грейферний земснаряд Darun 36 з ємністю грейфера 25 куб м і самохідних шаланд Darun 31 з ємністю трюмів 1000 куб м, Darun 38, Darun 39 з ємністю трюмів 1500 куб м.
Нагадаємо, перша партія днопоглиблювального флоту компанії CHEC прибула в акваторію порту «Южний» 4 липня на борту судна Eagle. До теперішнього часу в акваторії порту працювали грейферний земснаряд Darun 27, самохідна шаланда Darun 26, дві несамохідні шаланди – Darun 32, Darun 33 та буксир Darun 37. Власне роботи з днопоглиблення акваторiї порту були розпочаті 20 липня.